کارخانه آجر آذرشین اصفهان

عامل فروش کارخانه آجر آذرشین اصفهان

عامل فروش کارخانه آجر آذرشین اصفهان ، آجر اصفهان ملکیان با بیش از یک دهه فعالیت مستمر می باشد . آجر آذرشین اصفهانبا نام های کارخانه آجر فروردین و کارخانه آجر حافظ نیز شناخته می شود . این مجموعه در زمینه تولید‎ ‎انواع سفال ، تیغه سفال و آجر 10 ‏سوراخ در ابعاد مختلف درجه 1 و 2 می باشد . همچنین تولید کننده انواع بلوک و تیغه تولید و عرضه سفال سقفی در ‏سراسر کشور می باشد .‏

مجموعه آذرشین بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید انواع آجر نسوز ، آجر سفال ، آجر لفتون ، سنتی و دکوراتیو فعالیت دارد . این شرکت بهترین و با کیفیت ترین آجرها را تولید و عرضه می کند . گسترده ترین شبکه تولید و فروش در کشور متعلق به آذرشین اصفهان می باشد . تنوع در محصول ، رنگ ، سایز و کیفیت عالی تنها بخشی از ویژگی آجرهای آذرشین هستند .

این کارخانه با دارا بودن نمایندگی متعدد در تمام نقاط کشور با بهترین متریال موجود در سطح بین الملل می باشد . فعال ترین عامل فروش آجر آذرشین اصفهان ، آجر اصفهان ملکیان می باشد . بیشترین فروش آجر آذرشین توسط این عامل فروش به ثبت رسیده است .

پرفروش ترین محصولات کارخانه آجر آذرشین

آجر آذرشین در سال 1352 با نام تجاری آجر حافظ فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه آجر سفال آغاز نمود . آذرشین در سال 1380 با به روز کردن تجهیزات و دستگاه های کارخانه اقدام به تولید محصولات با فناوری به روز نمود . این شرکت در سال 1398 و پس از 46 سال فعالیت در تولید و تامین انواع آجر مصرفی داخل اقدام به جایگزین کردن دستگاه های خود نمود .

در حال حاضر این شرکت اقدام بله تولید انواع آجر نسوز نما در طرح و رنگ های مورد پسند بازرا کرده است و سهم بسزایی از نیاز این صنعت را به خود اختصاص داده است . محصولات آذرشین به لحاظ رنگ و کیفیت به ثبات رسیده و جزو آجرهای پر مصرف و پر فروش به حساب می آیند . با توجه به تنوع محصولات کارخانه آجر آذرشین می توان به جرات گفت که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد .

خرید آجر آذرشین از عامل فروش آجر اصفهان ملکیان

برای خرید آجر آذرشین می توانید از طریق وب سایت https://www.ajorisfahan.com اقدان نمائید . آذرشین دارای محصولاتی با کیفیت و مطمئن در زمینه ساختمان می باشد . اگر به دنبال آجر نسوز نما قیمت مناسب هستید حتما از این وب سایت دیدن فرمائید . 

این کارخانه با 4 خط تولید مستقل بزرگترین کارخانه تولید انواع آجر با کیفیت در ایران می باشد . سایر محصولات آذرسین به شرح زیر می باشد :

نسوز ، لفتون نما و تیغه – سفال تیغه 10 و 15 ، سنتی ، دکوراتیو

  1. آجر نسوز در سایز های 3.5 – 5.5 – 7 سانتیمتر شامل کف فرش – انگلیسی ، شاموتی ، سفید ، قهوه ای ، طوسی ، مشکی
  2. آجر های سنتی قزاقی : 5.5 * 26 – 20 * 20
  3. آجرهای رستیک : در انواع سایز و رنگ ها
  4. آجرهای آنتیک : ساده و پازلی در انواع سایز و رنگ ها
  5. آجر لفتون نما : چهار طرف نما قرمز ، سه طرف نما زرد
  6. آجرلفتون تیغه : بزرگ و کوچک
  7. آجر سفال : 10 و 15 سایز بزرگ و کوچک

لازم به ذکر است که آجر نسوز شاموتی آذرشین از جمله محصولات بسیار محبوب و پر فروش در بین آجرهای نسوز این شرکت هستند .

شماره تماس با آجر اصفهان ملکیان نماینده فروش محصولات کارخانه آجر آذرشین :

تلفن ثابت : ۰۳۱۴۵۸۵۲۴۹۱   

همراه : 09131171131   –   09134604100

پر فروش ترین محصولات کارخانه آجر آذرشین یا آجر حافظ یا آجر فروردین شامل آجر زبره ، آجر نما ، آجر ده سوراخه ، آجر قزاقی ، آجر پلاک می باشد . محصولات ویژه کارخانه آذرشین شامل آجرنما ده سوراخه قرمز ، آجر نسوز نما قرمز ، آجر نما قزاقی ، آجر نما ده سوراخه ، آجر ‏زبره ، آجرنما لعابی ، آجر نما پلاک ، آجرنما نسوز می باشد .‏

جدیدترین مطالب بلاگ:

مسن تر

عامل فروش کارخانه آجر صدف اصفهان

جدیدتر

عامل فروش کارخانه آجر کمالی نما اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید