فروش عمده آجر نسوز اصفهان

فروش عمده آجر نسوز اصفهان

فروش عمده آجر نسوز آجر اصفهان ملکیان ، همانطور که نام این محصول مشخص است دارای خاصیت نسوز بودن می باشد. این ویژگی در آجرهای نسوز نما باعث می شود تا از مقاومت زیادی در ساختمان سازی برخوردار باشند. از این نوع آجر، بطور معمول در نماسازی ساختمان ها بهره گیری می شود. این آجر از قابلیت های دیگری همانند مقاومت حرارتی بالا برخوردار می باشد که در کوره ها و پاتیل ها و عایق کاری های صنعتی نیز امکان بهره گیری از آن را فراهم می سازد.

پرکاربردترین ماده برای تولید آجر نسوز در جهان

پرمصرف ترین مواد نسوز در جهان، رس نسوز (46%) و عناصر نسوز بر پایه منیزیم (26%) هستند. خاک رس های نسوز در انواع گسترده ای از صنایع استفاده می شود. در حالی که نسوزهای منیزیم برای صنعت فولاد بسیار مهم هستند و در ساخت آجر نسوز برای کوره های فولادی استفاده می شوند. دوما، اگرچه درصد کمی از آجرها در سراسر جهان (3٪) است، اما به شدت با صنعت فولاد ضد زنگ مرتبط است، جایی که مواد نسوز دولوما تا حد زیادی جایگزین آجرهای منیزیم-کروم می شوند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله نقد و بررسی مشخصات انواع آجر نسوز را مطالعه نمائید . آجرهای نسوز در اندازه ها و اشکال مختلف در حال حاضر برای کاربردهای مختلف قابل استفاده هستند. مواد نسوز متداول عبارتند از مواد نسوز، آلومینا، آجرهای سیلیسی، نسوزهای منیزیت، نسوز های کرومیت، نسوزهای زیرکونیوم، مواد عایق و نسوز های یکپارچه. در انواع مواد نسوز بسته به دما و شرایط کار از دیگ، اجاق، اجاق گاز و … استفاده می شود.

فروش عمده آجر نما نسوز اصفهان
فروش عمده آجر نما نسوز اصفهان – ارائه انواع آجر نما نسوز صنایع آجر اصفهان ملکیان

تفاوت آجر نسوز با آجر معمولی

آجر نسوز از مواد سرامیکی نسوز ساخته می شوند. که استفاده از این مصالح نه تنها به نمای ساختمان ها و شومینه ها ختم نمی شود. بلکه به دلیل مقاومت حرارتی 1800 درجه فارنهایت در کوره ها و صنعت فولاد نیز کاربرد دارند. همانطور که در بالا ذکر شد، آجرهای نسوز جامد از نظر ترکیب شیمیایی با آجرهای معمولی بسیار متفاوت هستند.

قیمت انواع آجر نما نسوز با بهترین کیفیت

صنایع آجر اصفهان ارائه دهنده انواع آجر نما نسوز در شکل و طرح های مختلف می باشد . مشتریان گرامی می توانند علاوه بر استعلام قیمت انواع آجر از راهنمایی کارشناسان مجرب در این زمینه به صورت رایگان بهره ببرند. برای مشاهده لیست قیمت انواع آجر نسوز نما با شماره های 09131171131 و 09134604100 تماس حاصل نمائید .

جدیدترین مقالات بلاگ:

مسن تر

خشت چیست؟ 7 تفاوت آجر و خشت

جدیدتر

نقد و بررسی مشخصات انواع آجر نسوز نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید